handelsbetingelser

Betaling

Den øverste hylde modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort og Mastercard. Købsbeløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fysisk og overgår til det pågældende fragtfirma. (PostNord, GLS, DAO eller tilsvarende)

 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

 

Du er i gode og sikre hænder, når du handler med Den Øverste Hylde.

 

Aldersgrænse ved køb

Personer under 18 år kan ikke købe stærkere alkohol ved Den Øverste Hylde.

 

Reklamationsret

Hos Den øverste hylde har du 12 måneders reklamationsret hvis der er fejl på varen.

 

Du kan vælge at få varen byttet eller pengene retur.

 

Skulle du være så uheldig og modtage en dårlig flaske gin, skal du sende flasken tilbage i forsvarlig kasse og kontakte Den Øverste Hylde, da jeg ikke dækker beskadige flasker, der sendes retur. Du er selvfølgelig berettiget til en ny flaske gin og en undskyldning hvis den er ikke er som den skal være.

 

Tilfredshedsgaranti

Vi står 100% inde for kvaliteten af gin, som jeg personligt har smagt og udvalgt med henblik på at give dig den bedste gin-oplevelse til prisen.

 

Såfremt du ombestemmer dig for dit køb, tager Den Øverste Hylde naturligvis alle vare(r) retur. Vi dækker dog ikke dine fragtomkostninger for returneringen.

 

Du kan returnerer dine vare inden for 30 dage fra modtagelsesdatoen.

 

Hvordan returnerer jeg?

Har du modtaget din gin og fortryder du dit køb, bedes du kontakte os på mail eller via vores Facebookside. Mail: danskginkannoget@gmail.com eller på vores Facebooside her: https://www.facebook.com/danskginkannoget

Du står selv omkostninger af returforsendelsen, hvis du ønsker at returnere hele dit køb, hvis ginén ikke lever op til dine forventninger. Du sender retur på Den Øverste Hylde’s direkte adresse.

 

Når vi har modtaget den/de returnerede flaske(r), krediterer vi det returnerede.

 

Leveringsbetingelser - uddybende betingelser kan læses under fragt og levering.

Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted - men som udgangspunkt ved hoveddøren. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen såfremt bestilling er gjort via GLS, PostNord, DAO eller lign. Varen leveres til din hoveddør eller nærmeste pakkeshop. Hvis adgang til opgangen er muligt.

 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare købt hos Den Øverste Hylde kan indgives til 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby 

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.

 

Levering

Leveringspriser og deadlines for levering – Den Øverste Hylde leverer ginpakker med GLS, PostNord eller DAO! Herunder vil du kunne se de aktuelle afhentnings- og leveringsmetoder fra Den Øverste Hylde.

 

Jeg pakker ordrer på lageret alle hverdage for at sikre, at du får en hurtig levering. Den Øverste Hylde vil som udgangspunkt altid at få afsendt pakker indenfor 1-2 hverdage efter bestilling.

Se det aktuelle fragtfirma’s betingelser på deres egen hjemmeside. 

 

Afhentning hos Den øverste hylde

Absolut, dog kun efter aftale

 

Afhentning webshop – Carl Langes Vej 42, 2500 Valby. (0,00 DKK)

Du kan vælge afhentning på Den Øverste Hylde - Du får en mail når ordren er pakket og klar til afhentning. Du kan afhente efter aftale.

 

Hvornår finder leveringen sted?

Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen hos dig foran hoveddøren eller andet angivet. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen. Varen leveres til din hoveddør - også i etageejendomme (HUSK NØGLEAFTALE MED FRAGTFIRMAET) hvis adgang til opgangen er muligt. Skal varen leveres i et parcelhus, skal adgangsvejen til hoveddøren være flisebelagt.

 

Både privat og erhverv

Vi leverer både til privatadresser, erhvervsadresser og nærmeste pakkeshop. 

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på Den Øverste Hylde og perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Fortrydelse af købet skal anmeldes til Den Øverste Hylde senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen til os. Returneringsomkostninger skal du selv afholde, med mindre du returnerer pga. fejl ved varen.

 

Inden du sender varer retur, er det vigtigt at der laves en aftale herom. Kontakt derfor venligst Den Øverste Hylde på danskginkannoget@gmail.com I mailen skal du gøre mig tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt skrive dine oplysninger og ordrenummer.

 

Varerne skal leveres retur i samme stand som de er modtaget. Ved returhandel tilbagebetales beløbet til den konto der blev handlet med indenfor 14 dage.

 

Retur adresse: 

Den Øverste Hylde

Carl Langes Vej 42, st 4

2500 Valby

 

NB: Husk at du som kunde bærer ansvaret for eventuelt bortkomne eller ødelagte varer under returforsendelser og vil ikke blive refunderet hvis varen er ødelagt eller forsvundet under returforsendelsen. Den Øverste Hylde tager ikke imod pakkeshop returpakker - det skal sendes til vores erhvervs matrikel.


Persondatapolitik

PERSONDATAPOLITIK HOS DEN ØVERSTE HYLDE jeg indhenter kun persondata i de tilfælde, hvor dette skulle være relevant for mig, og vil kun indhente persondata, hvis det er relevant for din aktivitet hos Den øverste hylde. Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine persondata overholder jeg altid alle relevante og gældende lovbestemmelser. Jeg vil kun opbevare dine persondata, så længe jeg enten er pålagt en juridisk forpligtelse hertil, eller så længe det er relevant for den hensigt, hvormed de blev indsamlet. Oplysninger vi indsamler Hvis du ønsker at købe og modtage et produkt eller en ydelse fra mig, har jeg brug for at indsamle visse persondata for at kunne gennemføre handlen og for at kunne tilbyde dig min services. Jeg bruger bl.a. cookies til at holde styr på indholdet i din indkøbskurv, mens du bruger min webshop. Jeg kan indhente oplysninger som f.eks. navn, e-mailadresse, postadresse, leveringsadresse (hvis den varierer fra postadresse), telefonnummer og betalingsoplysninger. Den øverste hylde indsamler og behandler dine persondata, når du foretager dig følgende: - Besøger min hjemmeside - Gennemfører et køb af vores produkter - Opretter en konto - Tilmelder dig vores nyhedsbrev - Anmelder vores hjemmeside - Sender mig spørgsmål, reklamationer eller feedback Den dataansvarlige Den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger på Camilla Angéle, Carl Langes Vej 42, 2500 Valby. Behandlingsgrundlag og formål Dine almindelige kontaktoplysninger som navn og adresse indhenter jeg for at kunne levere det produkt eller den ydelse, som du har købt hos mig. Din e-mailadresse indhenter jeg for at kunne sende dig en ordrebekræftelse samt en leveringsbekræftelse. Når du betaler for dit produkt eller din ydelse indsamler jeg dit navn, dine kortdata og IP-adresse. De oplysninger, der indsamles i forbindelse med betalingstransaktionen, anvendes og gemmes kun til betalingsafvikling og opfyldelse af den indgåede aftale. Ved gennemførelse af betalinger, vil nogle af dine data blive videregivet til PensoPay, inklusiv information der er nødvendig for at gennemføre eller understøtte betalingen, såsom det totale købsbeløb og faktureringsinformation. Hvis du under registreringsprocessen, eller på vores hjemmeside, har givet mig dit samtykke hertil, bruger jeg din e-mailadresse til udsendelse af et nyhedsbrev. Du kan til enhver tid til- og afmelde dig nyhedsbrevet. Alle nyhedsbreve indeholder også et link til afmelding. Hvis behandling af persondata er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at tilbagekalde samtykket. Hvis du ikke ønsker at opgive de persondata, som er påkrævet for at gennemføre et køb af et produkt, vil du desværre ikke have mulighed for at købe produkter af os på vores hjemmeside. Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af tilbud) vil blive slettet 5 år efter du har modtaget din vare eller ydelse. Andre modtagere af personoplysninger jeg sælger ikke dine persondata til tredjemand, og jeg overfører ikke dine persondata til tredjelande. Hvis du vælger at anmelde vores hjemmeside, vil dit navn og din e-mailadresse blive overført til anmeldelsessiden Trustpilot. Dette er din garanti for, at jeg overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger. Dine rettigheder Som den registrerede har du en række rettigheder, som jeg til enhver tid skal sikre opfyldelse af. Du har ret til at anmode mig om følgende: • At få adgang til og få ændret dine persondata • At få slettet persondata Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed. Ønsker du ikke længere, at jeg skal behandle dine personoplysninger, eller at jeg skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til danskginkannoget@gmail.com