Fragt & retur

Reklamationsret

Hos Den øverste hylde har du 12 måneders reklamationsret hvis der er fejl på varen.

Du kan vælge at få varen byttet eller pengene retur.

Skulle du være så uheldig og modtage en dårlig flaske gin, skal du sende flasken tilbage i forsvarlig kasse og kontakte Den Øverste Hylde, da jeg ikke dækker beskadige flasker, der sendes retur. Du er selvfølgelig berettiget til en ny flaske gin og en undskyldning hvis den er ikke er som den skal være.

Hvordan returnerer jeg?

Har du modtaget din gin og fortryder du dit køb, bedes du kontakte os på mail eller via vores Facebookside. Mail: danskginkannoget@gmail.com eller på vores Facebooside her: https://www.facebook.com/danskginkannoget

Du står selv omkostninger af returforsendelsen, hvis du ønsker at returnere hele dit køb, hvis ginén ikke lever op til dine forventninger. Du sender retur på Den Øverste Hylde’s direkte adresse.

 

Når vi har modtaget den/de returnerede flaske(r), krediterer vi det returnerede.

 

Leveringsbetingelser - uddybende betingelser kan læses under fragt og levering.

Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted - men som udgangspunkt ved hoveddøren. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen såfremt bestilling er gjort via GLS, PostNord, DAO eller lign. Varen leveres til din hoveddør eller nærmeste pakkeshop. Hvis adgang til opgangen er muligt.

Levering

Leveringspriser og deadlines for levering – Den Øverste Hylde leverer ginpakker med GLS, PostNord eller DAO! Herunder vil du kunne se de aktuelle afhentnings- og leveringsmetoder fra Den Øverste Hylde.

 

Jeg pakker ordrer på lageret alle hverdage for at sikre, at du får en hurtig levering. Den Øverste Hylde vil som udgangspunkt altid at få afsendt pakker indenfor 1-2 hverdage efter bestilling.

Se det aktuelle fragtfirma’s betingelser på deres egen hjemmeside. 

 

Afhentning hos Den øverste hylde

Absolut, dog kun efter aftale

 

Afhentning webshop – Carl Langes Vej 42, 2500 Valby. (0,00 DKK)

Du kan vælge afhentning på Den Øverste Hylde - Du får en mail når ordren er pakket og klar til afhentning. Du kan afhente efter aftale.

 

Hvornår finder leveringen sted?

Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen hos dig foran hoveddøren eller andet angivet. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen. Varen leveres til din hoveddør - også i etageejendomme (HUSK NØGLEAFTALE MED FRAGTFIRMAET) hvis adgang til opgangen er muligt. Skal varen leveres i et parcelhus, skal adgangsvejen til hoveddøren være flisebelagt.

 

Både privat og erhverv

Vi leverer både til privatadresser, erhvervsadresser og nærmeste pakkeshop.